Volkswagen Beetle przyjacielem rekinów

Muszę przyznać, że marketingowcy Volkswagena po raz kolejny – i zapewne nie ostatni – mnie zaskoczyli. Chociaż tak właściwie to Volkswagen zawsze świetnie sobie radził z reklamą i oryginalnym sposobem kreowania własnego wizerunku, co jakiś czas zaskakując (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) swoich miłośników – i nie tylko 🙂 Jedna z najnowszych „akcji” VW zalicza się według mnie do miana majstersztyka. Amerykańskie przedstawicielstwo koncernu z Wolfsburga zostało bowiem partnerem programu „Shark week”. Kto nie kojarzy programu to wspomnę jedynie o tym, że w całości poświęcony jest on rekinom i emitowany jest na Discovery Channel. W tym roku kanał obchodzi swoje 25 urodziny. Swoją drogą: Sto lat! 🙂 Volkswagen zostając sponsorem 25 urodzin „Shark week” podjął się dość odważnej próby: na bazie czerwonego Beetle stworzył klatkę obserwacyjną do podglądania rekinów… oczywiście pod wodą. Zresztą co ja będę wam opisywał… Zobaczcie sami:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.