Protest Greenpeace podczas premiery Golfa VII BlueMotion

Golf siódmej generacji jest jedną z największych premier Volkswagena na salonie samochodowym w Paryżu. Swoje światowe odsłony miały już odmiana hatchback i sportowe GTI a dziś przyszła kolej na ekonomiczną wersję BlueMotion. O ile prezentacje pierwszych dwóch odbyły się bez większych, by nie powiedzieć żadnych problemów, o tyle z mającym wejść do sprzedaży w Europie na początku 2013 roku Golfem BlueMotion było nieco ciekawiej. Dlaczego? Bo jego stoisko zostało „przyozdobione” przez działaczy Greenpeace (z którym Volkswagen ma od jakiegoś czasu na pieńku) dużym transparentem na którym widniał napis: „Zanieczyszczasz nas”. O ile dobrze odczytałem… 😉 Tak więc: kolejna odsłona „Zielonej wojny” pt. „Volkswagen Golf ma spalać 3 litry na setkę i basta” oficjalnie rozpoczęta. A mi i tak podoba się siódemka. Nawet jeśli spala nieco więcej niż 3 l/100 km.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.